Jak skutecznie dystrybuować treści w procesie content marketingowym?

Najważniejsze w content marketingu są wartościowe treści, jednak bez skutecznej dystrybucji nawet najlepszy content nie spełni swoich celów. Samo tworzenie treści bez zapewnienia im odpowiedniej promocji jest jak pisanie do szuflady - co z tego, że jesteś dobrym pisarzem, skoro nikt nie czyta Twoich książek?

2015-03-26 07:39:36

Derek Halpern, autor bloga Social Triggers przyznaje, że tworzenie contentu to zaledwie 20% jego zaangażowania – 80% stanowi dystrybucja i promocja. Nie wszyscy blogerzy oraz marketerzy zgadzają się z takim podejściem, wychodząc z założenia, że aktywne promowanie contentu o niskiej jakości raczej nie przyciągnie wiernego i szerokiego grona zainteresowanych. Jednak Halpern nie to miał na myśli. Jeśli uda Ci się stworzyć dobrą treść, to na promocję powinieneś poświęcić jeszcze więcej wysiłku, niż włożyłeś w jej przygotowanie. Takie podejście może zaowocować zaskakującymi wynikami.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: