Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Koniec Internetu - początek "Internetów"

Koniec Internetu - początek "Internetów"

Nie ma już jednego Internetu. Jest tyle "Internetów", ilu jest internautów. Zauważyliście już, jak bardzo globalna sieć zaczyna przypominać nas samych? Coraz większa personalizacja Internetu to znak naszych czasów. Dlatego dzisiaj karierę robi nowe określenie "The Internet of Me".

Gdyby obok nas postawiono pięć identycznych komputerów, wśród których znalazłby się również nasz – to wystarczyłoby spędzić kilka minut online na każdym z nich, żeby zorientować się, który należy do nas. „Tak, to mój Internet!” – poznalibyśmy go choćby po reklamach wyświetlających się na stronach.

Od "Internet of Things" do "Internet of Me"

Wiele szumu pojawiło się ostatnio wokół stosunkowo już stareńkiego (sięgającego roku 1999) terminu Kevina Ashtona „The Internet of Things” („Internet Rzeczy”), czyli podpięcia sprzętów codziennego użytku do zasobów sieci, celem umożliwienia im wzajemnej wymiany danych. I tak smartwatche monitorują nasz biorytm, ze smartfona wysyłamy polecenia do naszego piekarnika, aby zaczął się rozgrzewać, zaś nasz smart tv – korzystając z geolokalizacji – wyświetla nam reklamy pobliskich knajp. Założyciel Delphi Group, Tom Koulopoulos widzi w tym zapowiedź poważnego przeobrażenia: „Hiper-łączność (Hyperconnectivity) zmienia każdy aspekt życia, pracy i zabawy. Zmiana zachowań konsumentów [na bardziej pro-technologiczne] przypuszczalnie nigdy przedtem nie była tak radykalna, jak będzie w roku 2015 i w latach późniejszych”.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Piotr Prajsnar
Cloud Technologies S.A.

CEO, Cloud Technologies S.A.
 
Absolwent SGH i PJWSTK w Warszawie. Doświadczenie zdobywał w Microsoft Polska.Specjalizuje się w nowych technologiach dla rynku reklamy internetowej. Koncentruje się na wykorzystaniu danych oraz zastosowaniu maszynowego uczenia w reklamie internetowej. Dostrzega znaczny potencjał w systemach umożliwiających automatyzowany zakup oraz integrację mediów.
Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl