Prześwietlamy Brand Hero w księgowości

Bohaterowie marki są w Polsce, nie wiedzieć czemu, nadal traktowani po macoszemu, a przecież to najprostszy sposób na tworzenie opowieści na temat marki i przedstawienie produktu. Na czele oczywiście wybija się Serce i Rozum, Mały Głód czy też ostatnio pogrzebani eksperci. Henio i Krystyna. Dziś przyjrzymy się bliżej branży, która wydaje się nudna i aż prosi się o jakiś przebojowych bohaterów.

2015-03-20 14:10:58

Mam tu na myśli szeroko pojętą księgowość, która bardzo ściśle jest kojarzona z nudą i rutyną. Stereotyp dotyczący księgowego jest następujący: nudna osoba w średnim wieku "przykuta" do biurka i niewidząca świata poza cyferkami. Owszem muszą być to osoby o określonych cechach osobowościowych takich jak: rzetelność, skrupulatność, systematyczność i konsekwencja. Oprócz tych cech, księgowi muszą być na bieżąco z ciągle zmieniającymi się przepisami, czego wcale nie ułatwia bardzo techniczny i skomplikowany język, którym posługują się nasi urzędnicy. Efektem tego jest używanie go również w komunikacji marketingowej większości usług i programów związanych z tą branżą.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: