Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Prześwietlamy Brand Hero w księgowości

Prześwietlamy Brand Hero w księgowości

Bohaterowie marki są w Polsce, nie wiedzieć czemu, nadal traktowani po macoszemu, a przecież to najprostszy sposób na tworzenie opowieści na temat marki i przedstawienie produktu. Na czele oczywiście wybija się Serce i Rozum, Mały Głód czy też ostatnio pogrzebani eksperci. Henio i Krystyna. Dziś przyjrzymy się bliżej branży, która wydaje się nudna i aż prosi się o jakiś przebojowych bohaterów.

Mam tu na myśli szeroko pojętą księgowość, która bardzo ściśle jest kojarzona z nudą i rutyną. Stereotyp dotyczący księgowego jest następujący: nudna osoba w średnim wieku "przykuta" do biurka i niewidząca świata poza cyferkami. Owszem muszą być to osoby o określonych cechach osobowościowych takich jak: rzetelność, skrupulatność, systematyczność i konsekwencja. Oprócz tych cech, księgowi muszą być na bieżąco z ciągle zmieniającymi się przepisami, czego wcale nie ułatwia bardzo techniczny i skomplikowany język, którym posługują się nasi urzędnicy. Efektem tego jest używanie go również w komunikacji marketingowej większości usług i programów związanych z tą branżą.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Robert Walkowski
Varico

Na co dzień zajmuje się marketingiem w firmie Varico, jednocześnie kończy studia wyższe na kierunku Inżynierii Zarządzania. Interesuje się szeroko pojętym designem oraz prowadzi swojego autorskiego bloga 10rano. W wolnej chwili kolekcjonuje płyty winylowe i jest DJ'em.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl