Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Promocja hotelu nie musi być nudna

Promocja hotelu nie musi być nudna

Komunikacja hoteli w świecie digital opiera się na kilku podstawowych narzędziach. Są nimi własne strony internetowe, różnego rodzaju wyszukiwarki i porównywarki cenowe, czy też modne w ostatnich latach kluby sprzedażowe.

Większość ofert hoteli wygląda dość podobnie i mają na celu budowanie spójnego wizerunku brandu. W takiej sytuacji rozróżnialność poszczególnych marek i ofert może być niska. A jeśli dołożymy do tego jeszcze ich natłok, nie trudno dojść do wniosku, że im więcej ofert występuje, tym każda z nich wzbudza mniejsze zainteresowanie. Prowadzi to w prostej linii do sytuacji, w której cena staje się podstawowym kryterium wyboru.

Potwierdzeniem tych słów może być to, co stało się z klubami zakupowymi. Jeszcze do niedawna były to ekskluzywne okazje, jednak dzisiaj traktujemy je na równi z wyszukiwarkami i porównywarkami cenowymi. Oferty nie są tam już niczym specjalnym, nie różnią się za bardzo między sobą. Kiedyś jechaliśmy do wybranego miejsca dlatego, że znaleźliśmy super ofertę. Teraz raczej przeszukujemy oferty na podstawie miejsca, do którego chcemy pojechać. Priorytety niejako się odwróciły. I tak kilka lat temu każdy z nas czekał na możliwość kupienia zestawu sushi wartego 100 zł za okazyjne 40 zł. Codzienny spam takimi ofertami sprawił jednak, że nawet gdyby teraz ktoś oferował nam ten sam zestaw za 1 zł, prawdopodobnie przed przeczytaniem e-maila, klikniemy „usuń”, „spam” lub „wypisz mnie z newslettera”.

Co zatem zrobić, aby wybić się ze schematu, wyróżnić się i mieć do zaoferowania coś więcej niż tylko generyczną usługę w lepszej cenie? Kampanie reklamowe w zależności od tego, co chcemy osiągnąć mogą być budowane na podstawie różnych technik czy metodyk. Poniżej lista kilku reklam i kampanii hoteli, które budowane są w oparciu o różne strategie i nie pozwalają przejść obok siebie obojętnie.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Albert Stęclik
VML Poland

Pracuje w VML Poland jako Junior Strategic Planner od września 2014 roku. Odpowiada za różnego rodzaju researche, raportowanie oraz budowanie strategii dla klientów agencji. Jako pasjonat marketingu ciągle stara się zwiększać swoją wiedzę na ten temat, przy okazji zdobywając doświadczenie. W czasie wolnym jeździ na rowerze zjazdowym i trenuje MMA.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl