Promocja hotelu nie musi być nudna

Komunikacja hoteli w świecie digital opiera się na kilku podstawowych narzędziach. Są nimi własne strony internetowe, różnego rodzaju wyszukiwarki i porównywarki cenowe, czy też modne w ostatnich latach kluby sprzedażowe.

2015-03-03 12:25:53

Większość ofert hoteli wygląda dość podobnie i mają na celu budowanie spójnego wizerunku brandu. W takiej sytuacji rozróżnialność poszczególnych marek i ofert może być niska. A jeśli dołożymy do tego jeszcze ich natłok, nie trudno dojść do wniosku, że im więcej ofert występuje, tym każda z nich wzbudza mniejsze zainteresowanie. Prowadzi to w prostej linii do sytuacji, w której cena staje się podstawowym kryterium wyboru.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: