Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Kiedy i od czego zacząć układanie strategii obecności w Social Mediach?

Kiedy i od czego zacząć układanie strategii obecności w Social Mediach?

Temat wydawać by się mogło dość oklepany, ale jakiś czas temu tworząc taką strategię, dla jednej z czołowych marek w Polsce, zdałem sobie sprawę, jak wielu marketerów podąża "na ślepo", stawiając na social media jako takie, bez przemyślenia celów strategicznych.

Wszyscy dobrze wiemy, jak wiele fanpage’y i profili, powstaje tylko i wyłącznie z potrzeby chwili, czy też „podążania za wszystkimi”, podczas gdy współczesny świat się zmienia i od mediów społecznościowych oczekuje się coraz więcej, a nade wszystko – jakkolwiek rozumianej (wizerunek, sprzedaż, kanał informacyjny, etc.) – efektywności.

Media społecznościowe przestały już być nowym trendem, stając się stałym elementem naszej codzienności. Nietrudno również zauważyć, że zmienił się sposób korzystania z nich przez różnego rodzaju branże i przedsiębiorstwa – to już nie tylko kanały służące do szeroko pojętej reklamy, ale przede wszystkim miejsca wykorzystywane w celu budowania wizerunku, komunikacji, a coraz częściej również obsługi klienta. Nic więc dziwnego, że coraz mniej firm ignoruje potencjał drzemiący w social mediach i stara się w nich odnaleźć. Stara się, gdyż strategie obecności w mediach społecznościowych bywają całkowicie oderwane od rzeczywistości, niespójne ze strategią firmy, lub co gorsza – całkowicie ich brak. Jak więc zacząć budować taką strategię?

Social media to nie recepta na sukces dla każdej firmy

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Bartłomiej Juszczyk
Grupa Adweb

Dyrektor zarządzający agencji marketingu zintegrowanego Grupa Adweb

W sektorze mediów i reklamy działa od ponad 15 lat. Manager, inwestor, ekspert mediów, wykładowca; prywatnie podróżnik, pasjonat motocykli i sportów ekstremalnych, alpinista, teoretyk nauk ekonomicznych w trakcie rozprawy doktorskiej. Autor kilkuset publikacji poświęconych budowaniu marek, wizerunku, promocji firm, zagadnieniom strategii marketingowych oraz wykorzystania Public Relations w kampaniach zintegrowanych; prelegent konferencji i spotkań branży marketingu, PR i IT, wykładowca akademicki warsztatów promocji i reklamy, komentator polskiego rynku marketingu oraz interactive. Promotor niesztampowych kampanii i rozwiązań komunikacyjnych w strategiach marek. Twórca grupy marketingowej – Grupa Adweb, działającej na różnych polach promocji 360.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl