Kiedy i od czego zacząć układanie strategii obecności w Social Mediach?

Temat wydawać by się mogło dość oklepany, ale jakiś czas temu tworząc taką strategię, dla jednej z czołowych marek w Polsce, zdałem sobie sprawę, jak wielu marketerów podąża "na ślepo", stawiając na social media jako takie, bez przemyślenia celów strategicznych.

2015-03-02 12:16:51

Wszyscy dobrze wiemy, jak wiele fanpage’y i profili, powstaje tylko i wyłącznie z potrzeby chwili, czy też „podążania za wszystkimi”, podczas gdy współczesny świat się zmienia i od mediów społecznościowych oczekuje się coraz więcej, a nade wszystko – jakkolwiek rozumianej (wizerunek, sprzedaż, kanał informacyjny, etc.) – efektywności.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: