Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Wyzwania Online Marketing Managera: Michał Kreczmar o performance marketingu i e-commerce

Wyzwania Online Marketing Managera: Michał Kreczmar o performance marketingu i e-commerce

Czeka nas prawie nieskończony wybór produktów - zewsząd wszystko, na wielu półkach stąd coraz istotniejszymi czynnikami poza ceną będą wygoda, szybkość, łatwość dostawy i zwrotu, perfekcyjna obsługa klienta.

Jakie były najciekawsze działania online w minionym roku? Co się zmieniło? Jakie wyzwania czekają Marketing Managerów i co warto wdrożyć w 2015 roku?

3 najciekawsze działania online w 2014 roku

Świat

  • Sound of Honda / Ayrton Senna 1989: Czy można ożywić nawet stare dane? Można!
  • Samsung Oscar Selfie: digital format in a real/right/just in time & really huge distribution
  • Like a girl: jako ojciec córki po prostu muszę ☺

Polska

  • "Zwrotka" Żywca:  mix match and play to właśnie potęga digital media, gdzie kreatywność nie ma granic - tysiące kombinacji – endless
  • Cola-Cola + Brand24 + Next: jak wykorzystać monitoring mediów, a właściwie obrazu do aktywacji konsumentów
  • Mutant Giant Spider Dog: wiadomo dlaczego - mamy wreszcie własne PSY

3 najważniejsze zmiany 

Reklama internetowa/performance

  • Debiuty giełdowe e-commerce & Ad/MarTech & M&A: Alibaba, Zalando & Rocket Internet, JD.com, Cnova (Casino), Coupons.com, Lending Club, GrubHub, TubeMogul, Rubicon Project, HubSpot oraz akwizycje BrightRoll, Flurry nabyty przez Yahoo, Liverail, WhatsApp przez Facebooka, Convertro, AdapTV przez AOL, DeepMind, Adometry, Nest przez Google, Silverpop przez IBM, BlueKai, Datalogix przez Oracle, Sapient przez Publicis. To był bardzo dobry rok dla rynku, zbliżamy się do poziomu Nasdaq ze szczytu „bańki dotcomowej”.
  • Debiut Twittera w Polsce: mamy nadzieję, że w przyszłym roku uzyskamy dostęp do nowych samoobsługowych platform reklamowych: płatnej reklamy video na Facebooku oraz reklam na Instagramie, promoted pins/posts na Pinterest, Tumblr. Dzięki czemu, będziemy jeszcze bliżej globalnego rynku.
  • Krystalizacja rynku Ad/Mar/Ecom Tech w Polsce: Netsprint, Brand 24, AdCarousel, SalesManago, Cloud Technologies, Sotrender, Sare, Freshmail, GetResponse, Livechat  “wylęgarnie startupów” Innovation Nest, Knowledge Hub, MCI itd. itp. To są biznesy technologiczne (nie mediowe czy handlowe), skalowalne, z globalnymi ambicjami, budowane bez kompleksów „kraju średniej wielkości”.

E-commerce

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Michał Kreczmar
Hypermedia

eCommerce Director w Hypermedia linked by Isobar.

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UW. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld, był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa. Były wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska. W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych, dyrektor ds. e-commerce i direct marketing oraz dyrektor ds. rozwoju produktu reklamowego. 

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl