Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Wyzwania Online Marketing Managera w 2015: Maciej Lewiński o analityce internetowej i SEM

Wyzwania Online Marketing Managera w 2015: Maciej Lewiński o analityce internetowej i SEM

Skoro kolejny rok mobile mamy za sobą to zapomnij o offline i online jako dwóch różnych światach. Jest jeden świat, który nazywam OffOnem i to na nim powinniśmy się skupić prowadząc wszelkie działania marketingowe. Nasi klienci funkcjonują wszędzie tam, gdzie jest Internet.

Jakie były najciekawsze działania online w minionym roku? Co się zmieniło? Jakie wyzwania czekają Marketing Managerów i co warto wdrożyć w 2015 roku?

3 najciekawsze działania 2014 z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarkach

  • Powtórny, kolejny zresztą fail Skody w wynikach płatnych w Google.
  • Kapitalna reklama napoju Tiger z wykorzystaniem formatu pre-roll na YouTube, który zrobiła o dziwo (bez urazy, tona szacunku za to) agencja Social Mediowa:

  • Kampania reklamowa w wyszukiwarce polskiego, oficjalnego forum Google AdWords. Co nieco wiem o efektach ;)

3 najważniejsze zmiany w 2014 roku

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Maciej Lewiński
iSURVIVAL

SEM Ninja w iSURVIVAL. Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analytics, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia Google Analytics, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni jako certyfikowany trener Google. Jest jednym z Prelegentów programu Certyfikowany Online Marketing Manager(TM) i kongresów Online Marketing.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl