Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • [e-book] Marketing Influencerów
    Format: -
    Pobierz plik
  • Raport Codemedia - Analiza wydatków reklamowych branży finansowej w IV kwartale 2015
    Format: pdf - 764,32 KB
    Pobierz plik
  • XII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej - Raport SARE
    Format: pdf - 12,77 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

E-commerce manager. Zostań profesjonalistą w ehandlu [recenzja]

E-commerce manager. Zostań profesjonalistą w ehandlu [recenzja]

Polski handel online rośnie w szalonym tempie. Co roku zwiększa się o około 20% i wciąż nie łapie zadyszki. Dlatego coraz więcej osób zastanawia się, jak z sukcesem wejść w branżę e-commerce. A potem odkroić dla siebie kawałek tortu o, bagatela, wartości bliskiej 30 mld zł. Czy można się tego dowiedzieć na 500 stronach najnowszej polskiej książki "E-commerce manager - profesjonalista w ehandlu"?

40-osobowe guru

Już wstęp książki „E-commerce manager – profesjonalista w ehandlu” przyciąga uwagę. W pełni podzielam zdanie Adama Zygadlewicza, że „skończyły się czasy jednoosobowych guru i wiedza jest rozproszona”. I dlatego, chociaż miałem już okazję brać udział w tworzeniu kilku e-sklepów, liczyłem, że 40 autorów-specjalistów e-handlu zaoferuje mi pełen wgląd w aktualną sytuację branży.

No i jeszcze „ta” wielka zmiana w prawie, która wydarzyć się miała 25 grudnia 2014. To był ten dodatkowy impuls, w efekcie którego, korzystając jeszcze z przycisku „zamów” a nie „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, dokonałem zakupu „E-commerce manager – profesjonalista w ehandlu”. Oczywiście w e-księgarni. 

e-commerce po polsku

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Grzegorz Krzemień
GoldenSubmarine

Prezes zarządu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine

Prezes. Wykładowca. TechGeek. 

Człowiek zafascynowany nowoczesnymi technologiami, który od prawie 20 lat zdobywa doświadczenie na rynku komunikacji internetowej. Na co dzień stoi za sterami GoldenSubmarine – agencji interaktywnej wielokrotnie nagradzanej przez przedstawicieli branży reklamowej. Zdobytą przez lata wiedzą dzieli się nie tylko z największymi firmami w Polsce, ale również ze wszystkimi, którzy szukają skutecznych sposobów wykorzystania Internetu w biznesie – Grzegorz jest wielokrotnym prelegentem branżowych konferencji oraz wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl