Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Wyzwania Online Marketing Managera w 2015: Sebastian Umiński o digital marketingu

Wyzwania Online Marketing Managera w 2015: Sebastian Umiński o digital marketingu

Wygrają ci, którzy zachowają niezbędny balans i czasem puszczą wodze wyobraźni. Rynek ponownie będzie należał do odważnych, którzy wierzą w swoje decyzje i trochę zaryzykują.

Jakie były najciekawsze działania online w minionym roku? Co się zmieniło? Jakie wyzwania czekają Marketing Managerów i co warto wdrożyć w 2015 roku?

3 najciekawsze działania 2014

Najciekawsza praca w 2014 roku to w mojej opinii praca zbiorowa autorstwa youtuberów. Na całym świecie powstały produkcje wymagające nie tylko charyzmatycznego autora, ale również doskonałego warsztatu i często mrówczej, wielotygodniowej pracy. Nawet u producentów filmowych wielomilionowe wydatki na produkcje internetowe nie budzą już zdziwienia i ekscytacji. Na naszych oczach powstaje doskonałej jakości content, który z powodzeniem zastępuje telewizyjne treści rozrywkowe i edukacyjne. W 2014 roku nie było tygodnia, abym nie usłyszał od kogoś: „Już nie oglądam TV”. Żegnaj ramówko, witaj playlisto.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Sebastian Umiński
Saatchi & Saatchi Interactive Solutions

Digital & Innovation Director w Ogilvy & Mather

Specjalista od zintegrowanych projektów komunikacyjnych oraz strategii działania marek w nowych mediach. Od 9 lat rozwija interdyscyplinarne i multiplatformowe projekty z zakresu komunikacji reklamowej, digital marketingu, e-commerce, social media, content marketingu. Współtworzył strategie obecności digital i wprowadzał do social media największe polskie marki, rozwija obszary social listening, eCRM i social care.

Wykładowca na kierunku E-marketing na Uczelni Łazarskiego, w latach 2012-2014 szef grupy roboczej "Marketing interaktywny" IAB Polska, juror konkursu Media Trendy, branżowy prelegent, autor bloga www.uminski.co.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl