Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Wyzwania Online Marketing Managera w 2015: Piotr Adamczyk o marketingu mobilnym

Wyzwania Online Marketing Managera w 2015: Piotr Adamczyk o marketingu mobilnym

Mobile zmienia modele biznesowe i z każdym rokiem tempo tych zmian będzie coraz większe!

Jakie były najciekawsze działania online w minionym roku? Co się zmieniło? Jakie wyzwania czekają Marketing Managerów i co warto wdrożyć w 2015 roku?

3 najciekawsze działania 2014 z wykorzystaniem marketingu mobilnego

Chyba najlepszym przykładem kampanii mobilnej było… ILS Bucket Challenge na Facebooku. Na pierwszy rzut oka, to nie kampania mobilna, ale… zastanówmy się jak ta kampania wyglądałaby gdyby nie smartfony i aplikacja mobilna Facebook. Czy w ogóle byłaby szansa na jej przeprowadzenie? Czy zyskałaby taki rozmach? Nie. Z wyjątkiem kilkuset filmów profesjonalnie nakręconych kamerami, cała reszta jest zrobiona telefonami komórkowymi i właśnie z nich wrzucona na Facebooka. Czy nadal jest ktoś kto uważa, że to nie jest kampania mobilna?!

Kampania Durex Explore przeprowadzona w Wielkiej Brytanii to chyba pierwszy porzadny przykład działań na dwóch ekranach jednocześnie. Dzięki synchronizacji spotu telewizyjnego z aplikacją mobilną, można oglądać spot telewizyjny z dwóch różnych perspektyw. Ten przykład pokazuje, że da się zrobić dobrą kampanię telewizyjną wspartą działaniami mobile, odsyłającą w czasie rzeczywistym do sklepu.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Piotr Adamczyk
MEC Interaction

Piotr Adamczyk, Mobile & Emerging Platforms Manager, MEC Interaction


W reklamie internetowej pracuje od 2006 roku. Pierwsze kroki stawiał w domu mediowym OMD, następnie pracował w sieci reklamowej ARBO i domu mediowym Infinity Media. Z MEC Interaction związany od 6 lat. Pracował dla takich klientów jak Nestle Polska, Hortex, Orange, Mercedes, Nivea, Citi, Kompania Piwowarska, H&M. Od 3 lat kieruje komórką odpowiedzialną za wykorzystanie narzędzi mobile marketingu w komunikacji. Jako pierwsza osoba w Polsce zdobył tytuł Mobile Certified Marketer przyznawany przez Mobile Marketing Association. Prywatnie biegacz, miłośnik jedzenia i podróży.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl