Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Mobile Trends Awards 2014 - nominacje [patronat]

Mobile Trends Awards 2014 - nominacje [patronat]

12 lutego już po raz czwarty wręczone zostaną statuetki Mobile Trends Awards. To prestiżowe nagrody przyznawane corocznie dla najlepszych rozwiązań mobilnych minionego roku.

Znamy już pełną listę nominowanych do nagród, które przyznane zostaną w 16 kategoriach przez kapitułę konkursową, w skład której wchodzą eksperci ze świata IT oraz mobilnych technologii. W tym roku dołączyli do niej kolejni specjaliści - Filip Miłoszewski, Marek Przystaś oraz Marcin Zaremba.

Internauci również mają moc głosowania! Od 20 do 30 stycznia można oddawać głosy na swoich faworytów i zadecydować o tym, do kogo powędruje nagroda specjalna od internautów. Lista nominowanych oraz głosowanie będzie dostępne na www.2015.mobiletrends.pl/glosowanie

Już za niecały miesiąc branża mobilnych technologii oraz marketingu spotka się w Krakowie na konferencji Mobile Trends Conference oraz na Targach Mobile-IT. Udział w wydarzeniu zapowiedziało już ponad 300 uczestników, 30 prelegentów oraz 50 wystawców z całej Polski i Europy.

Nominacje Mobile Trends Awards 2014

1. Kategoria: Miasto z najlepszą stroną lub aplikacją mobilną

  • Gmina Miasto Kołobrzeg za aplikację Klimatyczny Kołobrzeg. Realizator: Amistad Mobile;
  • Urząd Miejski w Przemyślu za aplikację Mobilny Przemyśl. Realizator: Amistad Mobile;
  • Urząd Miejski w Karpaczu za stronę www.karpacz.pl. Realizator: Marcom Interactive;
  • Miasto Ełk, Starostwo Powiatowe i gminy powiatu ełckiego za aplikację Ełk, Mazury, Pojezierze Ełckie. Realizator: Edytor;

2. Kategoria: Firma z najlepszą stroną mobilną

  • Muzeum Narodowe w Krakowie za stronę www.mnk.pl. Realizator: Openform design&digital studio;
  • Nickel Development za stronę www.warzelnia.com. Realizator: eCreo Multimedia;
  • Kulczyk Foundation za stronę www.kulczykfoundation.org.pl. Realizator: Netizens / Peppermint;
  • Muzeum Powstania Warszawskiego za stronę www.warsawrising.eu. Realizator: BrightMedia;

3. Kategoria: Firma/marka z najlepszą aplikacją mobilną

  • Poczta Polska za aplikację Envelo (Android, iOS, Windows Phone). Realizator: Future Mind;
  • McDonald's Polska za aplikację McDonald’s Polska (Android, iOS, Windows Phone). Realizator: Tribal DDB;
  • Żabka Polska za aplikację Żabka Codzienne Korzyści (Android, iOS). Realizator: mobee dick / MoveApp;
  • AmRest za aplikację KFC Polska (Android, iOS);

4. Kategoria: Portal mobilny

  • Grupa Onet.pl za m.onet.pl.
  • Grupa Wirtualna Polska za www.wp.pl;
  • INTERIA.PL za m.interia.pl;
  • Ministerstwo Spraw Zagranicznych za www.polska.pl. Realizator: Publicis;

5. Kategoria: Bankowość mobilna

  • FM Bank PBP za aplikację Bank SMART (Android, iOS). Realizator: Software Mind;
  • Meritum Bank ICB za aplikację Meritum Bank Mobilny (Android, iOS, Windows Phone);
  • mBank za aplikacje mBank PL (Android, iOS, Windows Phone). Realizator: mBank / Mobiltek;
  • PlusBank za aplikację plusbank24 (Android, iOS, Windows Phone). Realizator: eLeader;

6. Kategoria: Wykorzystanie marketingu mobilnego

  • Statoil Fuel & Retail za kampanię Statoil DieselGold Arctic z wykorzystaniem targetowania pogodowego. Realizator: Mobext / adrino;
  • Stowarzyszenie Amnesty International za kampanię WeFree. Realizator: Artegence;
  • Hennes&Mauritz (H&M) za pierwszą w Polsce kampanię reklamową na Snapchat. Realizator: Lubię to – linked by Isobar;
  • Coca-Cola Poland za kampanię opartą na monitoringu i rozpoznawaniu obrazu. Realizator: Brand24 / NEXT;

7. Kategoria: m-commerce

  • Grupa Allegro za aplikację OLX.pl (Android, iOS, Windows Phone);
  • Ceneo.pl za aplikację Ceneo.pl (Android, iOS, Windows Phone);
  • SuperSklep za sklep www.supersklep.pl. Realizator: i-systems;
  • NEO24 za sklep mobilny m.neo24.pl. Realizator: mobee dick;

8. Kategoria: Aplikacja mobilna do użytku dla firm

  • Bonnier Business Polska za aplikację Puls Biznesu (Android, iOS);
  • Hotel Narvil Conference & Spa oraz Witchcraft Studios za aplikację Hotel Narvil Conference & Spa (Android);
  • inFakt za aplikację inFakt Faktury i Księgowość (Android, iOS);
  • Neptis za aplikację Yanosik dla Firm (Android);

9. Kategoria: Aplikacja mobilna – edukacja

  • Pixle za aplikację Storest (iOS);
  • WWF Polska oraz GoldenSubmarine za aplikację Poradnik WWF (Android, iOS);
  • DrOmnibus za aplikację DrOmnibus (Android);
  • Lerni za aplikację Lerni. Learn Languages. (Android);

10. Kategoria: Gra mobilna

  • Playsoft za grę Tour de France 2014;
  • Infinite Dreams za grę Sky Force 2014;
  • Vivid Games za grę Godfire: Rise of Prometheus;
  • Digital Melody za grę Timberman - Drwal jakich mało;

11. Kategoria: Aplikacja mobilna – rozrywka

  • Grupa Radiowa Agory oraz JOJO Mobile Polska za aplikację TOK FM (Android, iOS, Windows 8);
  • TVN za aplikację Mam Talent! (Android);
  • Telewizja Polska oraz SAD za aplikację TVP Stream (Android, iOS, Windows Phone);
  • Tymbark – MWS oraz Lemon Sky JWT za aplikację GramoFun Tymbark (Android, iOS)

12. Kategoria: Aplikacja mobilna – sport i zdrowie

  • NC+ oraz Insys za aplikację Canal Plus Sport Online (Android, iOS);
  • Gazeta.pl oraz eDziecko.pl za aplikację Moja Ciąża z eDziecko.pl (Android);
  • Polskapresse oraz JOJO Mobile Polska za aplikację Ekstraklasa.net LIVE! (Android, iOS, Windows Phone, Windows 8);
  • Tour de Pologne / Lang Team oraz appMotion za aplikację 71. Tour de Pologne (Android, iOS);

13. Kategoria: Aplikacja mobilna – podróże i komunikacja

  • Eniro Polska za aplikację Panorama Firm Nawigacja (Android, iOS);
  • NaviExpert za aplikację Rysiek (Android, iOS, Windows Phone);
  • Służba Celna w Białymstoku oraz Looksoft za aplikację Mobilna Granica (Android, iOS, Windows Phone);
  • ZOO Wrocław oraz Sii za aplikację ZOO Wrocław Mapa (Android);

14. Kategoria: Aplikacja mobilna – komunikacja i społeczności

  • Jezuici - Redakcja Modlitwy w drodze za aplikację Modlitwa w drodze (Android, iOS);
  • BCBapp.com-Krzysztof Wiarowski za aplikację Business Card Book (Android);
  • Szafa.pl za aplikację ZSZYWKA (Android, iOS);
  • Orange Polska oraz Looksoft za aplikację Orange Warsaw Festival (Android, iOS, Windows Phone);

15. Kategoria: Mobilny start-up

  • theappCreate.com;
  • Fashionote;
  • Everytap;
  • Holepatchers;

16. Kategoria: Firma wspierająca popularyzację mobilnych technik i technologii

  • Grupa Allegro za kampanie reklamowe popularyzujące m-Commerce – zakupy przez smartfon;
  • zoom.me za promowanie rozwiązań mobilnych wśród osób starszych;
  • Wydawnictwo Naukowe PWN, autorzy Jarosław Królewski oraz Paweł Sala, autorzy rozdziału „Mobile marketing” za książkę E-marketing;
  • Polskie Koleje Państwowe za projekt „Wi-Fi-tamy na dworcach w Polsce”;

17. Kategoria: Firma wspierająca rozwój technologii mobilnej

  • Estimote za Estimote Stickers (nadajniki BLE w postaci naklejek);
  • Software Mind za narzędzie LiveBank;
  • Ifinity za wkład w budowę inteligentnych miast przy wykorzystaniu beaconów;
  • Yoberi za drony-sterowce z darmowym internetem

Głosowanie internautów: www.2015.mobiletrends.pl/glosowanie

Trzy dni wiedzy i inspiracji

Konferencja Mobile Trends Conference 2015 zbliża się naprawdę wielkimi krokami – wydarzenie odbędzie się już 11-13 lutego 2015 roku w Krakowie! To idealny sposób, aby zaczerpnąć inspiracji – zarówno w temacie mobilnych rozwiązań, podczas Business Day i Development Day, jak i inspiracji wykraczających poza ten obszar podczas Inspiration Day. Tego dnia wystąpią prelegenci o ogólnopolskiej sławie, a z ich prelekcji każdy będzie mógł wyciągnąć dla siebie coś cennego, ucząc się od najlepszych. Do grona poznanych już wcześniej prelegentów dołączyli w ostatnim czasie Jakub B. Bączek (złoty medalista mistrzostw świata jako trener mentalny i coach kadry narodowej siatkarzy Stéphane Antiga) oraz Jerzy Zientkowski (mówca inspiracyjny, coach, mentor i trener z blisko 20-letnim doświadczeniem). Zapowiada się niezapomniane wydarzenie!

Targi Rozwiązań i Technologii Mobilnych Mobile-IT odbędą się w dniach 12-13 lutego w EXPO Kraków, siedzibie Targów w Krakowie Sp. z o.o. – największego na południu Polski organizatora targów. Wśród firm, które potwierdziły swój udział w lutowym wydarzeniu będzie można spotkać m.in.: Baramundi, Microsoft, STX Next, Infobip Sp. z o.o., K2 Search Sp. z o.o., Looksoft,  Adquota,  SMSAPI, Ready4S, Torus Solutions.

W ramach targów Mobile-IT nie mogłoby zabraknąć strefy startupów, która w tym roku realizowana jest wspólnie z Grupą Eurokreator, partnerem wydarzenia. W strefie tej przedstawiciele młodych, dobrze rokujących firm i autorzy nowatorskich projektów zaprezentują swoje pomysły i podzielą się doświadczeniem na szerokim forum osób związanych z branżą mobilną. Dzięki temu po raz kolejny Kraków stanie się polską Doliną Krzemową. Targi Mobile-IT to kompleksowa platforma sprzedaży, promocji oraz komunikacji, dlatego już dziś warto zaplanować swój udział w wydarzeniu.

Wciąż są dostępne bilety zarówno dla uczestników konferencji jak i dla zwiedzających targi. Cena oraz szczegóły na www.2015.mobiletrends.pl odpowiednio w zakładce Konferencja lub Targi.

Magazyn Online Marketing Polska jest patronem medialnym wydarzenia.

Ewa Topolska
Mobile Trends

Od sierpnia 2013 roku związana z marką Mobile Trends. Redaktor portalu www.MobileTrends.pl. Członek zespołu zajmującego się organizacją konferencji Mobile Trends Conference - największej w Polsce konferencji poświęconej mobilnym technologiom. Od października 2014 roku pracuje również jako rzecznik prasowy konferencji. Prywatnie autorka bloga kosmetyczno-lifestyle'owego, uwielbiająca gotować (niemal wszystko), czytać (książki) i oglądać (amerykańskie filmy i seriale). Absolwentka kulturoznawstwa o specjalizacji nowe media i komunikacja międzykulturowa na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Tagi: #aplikacje mobilne, #marketing mobilny, #wydarzenia

Przeczytaj także:

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl