YouTube'owe pole do popisu, czyli dobre połączenie mediów i kreacji w kampaniach

Co miesiąc YouTube odwiedza ponad 15 mln Polaków, sprawiając że jest to obecnie obok Facebooka największą społecznością w internecie. YouTube jest także kanałem komunikacji, który może znaleźć zastosowanie dla różnych kategorii produktów, a możliwości aktywności reklamowych i formatów jakie oferuje markom są ogromne.

2014-12-02 10:33:43

Dobra reklama na YouTube rządzi się swoimi prawami i wymaga  osobnych treści, tworzonych specjalnie do tych kanałów komunikacji. Zwykłe copy paste spotu telewizyjnego nie zadziała dobrze, a na pewno nie sprawi że marka zaangażuje i wciągnie odbiorców w swój świat. Myśląc o stworzeniu dobrej kampanii video na YouTube, należy umiejętnie łączyć dobry kreatywny pomysł z wiedzą mediową, tak aby w pełni wykorzystać potencjał jaki oferuje YouTube i wideo online.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: