Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

YouTube'owe pole do popisu, czyli dobre połączenie mediów i kreacji w kampaniach

YouTube'owe pole do popisu, czyli dobre połączenie mediów i kreacji w kampaniach

Co miesiąc YouTube odwiedza ponad 15 mln Polaków, sprawiając że jest to obecnie obok Facebooka największą społecznością w internecie. YouTube jest także kanałem komunikacji, który może znaleźć zastosowanie dla różnych kategorii produktów, a możliwości aktywności reklamowych i formatów jakie oferuje markom są ogromne.

Dobra reklama na YouTube rządzi się swoimi prawami i wymaga  osobnych treści, tworzonych specjalnie do tych kanałów komunikacji. Zwykłe copy paste spotu telewizyjnego nie zadziała dobrze, a na pewno nie sprawi że marka zaangażuje i wciągnie odbiorców w swój świat. Myśląc o stworzeniu dobrej kampanii video na YouTube, należy umiejętnie łączyć dobry kreatywny pomysł z wiedzą mediową, tak aby w pełni wykorzystać potencjał jaki oferuje YouTube i wideo online.

Wiadomo, że wideo to najbardziej perswazyjna forma komunikacji, do odbioru której potrzeba minimum wysiłku ze strony odbiorcy. Wideo w internecie daje markom możliwość opowiedzenia historii w pełnym wymiarze – bez limitu czasu, bez limitu ramówki, dodatkowo pozwalając na konwersację i interakcję z odbiorcami. Marki mogą , podobnie jak vlogerzy pracować i być obecne na YouTube ze swoimi formatami, czyli seriami filmów, które zawierają pewne stałe, powtarzalne  elementy.

Akcje oparte o format, czyli pomysł uszyty tylko na YouTube

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Joanna Szwilling
K2 Media S.A.

Strategy consultant w K2 Media. Odpowiedzialna za opracowywanie strategii mediowych oraz rozwój produktu wideo (to jedna z strategicznych kompetencji K2 Media). Z branżą marketingową związana od ponad 3 lat.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl