Akcje tygodnia#14: Honda "The other side", Netflix "GIF Campaign", sieć handlowa Target na Instagramie

Jak zachwycić użytkowników YouTube'a, przenieść gify do przestrzeni miejskiej czy kreatywnie wykorzystać Instagram? - reklamowymi inspiracjami dzieli się Tomasz Okulicz.

2014-11-07 10:16:07

W cyklu kOMPozycje przybliżamy polskie i zagraniczne przykłady małych i dużych działań marketingowych, które przyciągnęły naszą uwagę w ciągu ostatnich tygodni. Swoimi reklamowymi inspiracjami tym razem podzielił się Tomasz Okulicz, dyrektor kreatywny w agencji Engine:

Honda "The other side"

Rozpływam się nad tym pomysłem. Link do niego trafił do mnie akurat w trakcie dnia zdjęciowego i pokazywałem go dosłownie wszystkim ; klientowi i członkom ekipy filmowej. Wszyscy byli zachwyceni - jedno pomysłem, inni poziomem realizacji. Ja jestem zachwycony zarówno jednym i drugim... w tym pomyśle po prostu wszystko się zgadza.

http://www.youtube.com/user/HondaVideo

HondaVideo   YouTube.png

Netflix “GIF Campaign”

 

Sprytne wykorzystanie zjawiska, jakim jest tworzenie gifów bazujących na scenach filmowych i pozwalających na wyrażenie reakcji we wspólnej rozmowie online (tzw. reaction gifs) i przeniesienie go do przestrzeni miejskiej. Na szczególną uwagę zasługuje fakt dostosowywania wyświetlanych komunikatów do zmieniającej się sytuacji. Dobra robota:)

Halloweenowa akcja sieci handlowej Target na Instagramie

Kreatywne wykorzystanie możliwości, jakie daje Instagram, przez sieć która już od dawna jako nadrzędny cel postawiła sobie dostarczanie inspiracji klientom... oczywiście z wykorzystaniem swoich produktów. Na swoim oficjalnym koncie umieścili post zachęcający do wyboru - trick or treat. Każde ze słów było linkiem do osobnego konta na instagramie, pełnego inspirujących rozwiązań i porad pozwalających przygotować się do święta: http://jennstrends.com/targets-genius-halloween-instagram-campaign/

 

 

Knock once to trick-or-treat! Or, click here: @_trick_01 or @_treat_01

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Target (@target) on

 

The Most Epic Safety Video Ever Made #airnzhobbit

Kolejna już próba podjęta przez nowozelandzkie linie lotnicze uatrakcyjnienia momentu, w którym zazwyczaj pasażerowie zanurzają się w lekturę gazety, układają się do drzemki lub nerwowo odpisują na ostatnie maile. Były już nagie stewardessy, kreskówki i załoga tańcząca disco. Były też Hobbity i to już dwa lata temu. Najnowsza realizacja to jednak dowód, że czas i odgrzewany kotlet może smakować dobrze.

---

Jakie działania zainspirowały redakcję OMP? Polecamy albumu kOMPozycje na profilu Online Marketing Polska na Facebooku.

ZNAJDŹ NAS: