Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Akcje tygodnia#14: Honda "The other side", Netflix "GIF Campaign", sieć handlowa Target na Instagramie

Akcje tygodnia#14: Honda "The other side", Netflix "GIF Campaign", sieć handlowa Target na Instagramie

Jak zachwycić użytkowników YouTube'a, przenieść gify do przestrzeni miejskiej czy kreatywnie wykorzystać Instagram? - reklamowymi inspiracjami dzieli się Tomasz Okulicz.

W cyklu kOMPozycje przybliżamy polskie i zagraniczne przykłady małych i dużych działań marketingowych, które przyciągnęły naszą uwagę w ciągu ostatnich tygodni. Swoimi reklamowymi inspiracjami tym razem podzielił się Tomasz Okulicz, dyrektor kreatywny w agencji Engine:

Honda "The other side"

Rozpływam się nad tym pomysłem. Link do niego trafił do mnie akurat w trakcie dnia zdjęciowego i pokazywałem go dosłownie wszystkim ; klientowi i członkom ekipy filmowej. Wszyscy byli zachwyceni - jedno pomysłem, inni poziomem realizacji. Ja jestem zachwycony zarówno jednym i drugim... w tym pomyśle po prostu wszystko się zgadza.

http://www.youtube.com/user/HondaVideo

HondaVideo   YouTube.png

Netflix “GIF Campaign”

 

Sprytne wykorzystanie zjawiska, jakim jest tworzenie gifów bazujących na scenach filmowych i pozwalających na wyrażenie reakcji we wspólnej rozmowie online (tzw. reaction gifs) i przeniesienie go do przestrzeni miejskiej. Na szczególną uwagę zasługuje fakt dostosowywania wyświetlanych komunikatów do zmieniającej się sytuacji. Dobra robota:)

Halloweenowa akcja sieci handlowej Target na Instagramie

Kreatywne wykorzystanie możliwości, jakie daje Instagram, przez sieć która już od dawna jako nadrzędny cel postawiła sobie dostarczanie inspiracji klientom... oczywiście z wykorzystaniem swoich produktów. Na swoim oficjalnym koncie umieścili post zachęcający do wyboru - trick or treat. Każde ze słów było linkiem do osobnego konta na instagramie, pełnego inspirujących rozwiązań i porad pozwalających przygotować się do święta: http://jennstrends.com/targets-genius-halloween-instagram-campaign/

 

 

Knock once to trick-or-treat! Or, click here: @_trick_01 or @_treat_01

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Target (@target) on

 

The Most Epic Safety Video Ever Made #airnzhobbit

Kolejna już próba podjęta przez nowozelandzkie linie lotnicze uatrakcyjnienia momentu, w którym zazwyczaj pasażerowie zanurzają się w lekturę gazety, układają się do drzemki lub nerwowo odpisują na ostatnie maile. Były już nagie stewardessy, kreskówki i załoga tańcząca disco. Były też Hobbity i to już dwa lata temu. Najnowsza realizacja to jednak dowód, że czas i odgrzewany kotlet może smakować dobrze.

---

Jakie działania zainspirowały redakcję OMP? Polecamy albumu kOMPozycje na profilu Online Marketing Polska na Facebooku.

Tomasz Okulicz
Engine

Dyrektor kreatywny w agencji Engine. Od 2009 wspiera komunikację takich marek jak BMW Polska, MINI Polska, LPP, Cropp, Lubella, Big Active, Leroy Merlin, Heyah i T-Mobile. Jest również reżyserem filmów reklamowych.

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Tagi: #kOMPozycje, #kampanie, #niestandardowa promocja

Przeczytaj także:

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl