Akcje tygodnia#13: Orange LTE bez limitu, Snickers z Jasiem Fasolą, IKEA na Halloween

- Od jakiegoś czasu zewsząd słychać opinie o tym, że mobile stanie się najważniejszym kanałem komunikacji. W końcu te prognozy zaczynają się urzeczywistniać, czego dowodem jest mnóstwo marketingowych przedsięwzięć z ostatniego okresu - reklamowymi inspiracjami dzieli się Grzegorz Miśta, dyrektor marketingu w ActiveMobi.

2014-10-24 14:00:23

W cyklu kOMPozycje przybliżamy polskie i zagraniczne przykłady małych i dużych działań marketingowych, które przyciągnęły naszą uwagę w ciągu ostatnich tygodni. W wyborze ciekawych akcji tym razem pomógł nam Grzegorz Miśta, dyrektor marketingu w ActiveMobi:

Premiera Samsung Galaxy Note 4

Warto odnotować premierę Samsung Galaxy Note 4. To znak, że rynek mobile bardzo się wzmacnia i stawia na phablety (czyli urządzenia z dużym ekranem będąc czymś pomiędzy smartfonem a tabletem. Najnowszy Galaxy Note 4 jest właśnie najmocniejszym przykładem tego trendu):

Orange - LTE bez limitu

Kolejnym dowodem na to, że nie ma ucieczki przed mobile jest najnowsza kampania Orange. Chodzi o najnowsza ofertę, w której mobilny internet LTE jest bez limitów:

Snickers Mr Bean

Pomimo tego, że komunikacja w kanale mobile nabiera wreszcie rozpędu to rzecz jasna w innych gałęziach marketingu także jak zawsze wiele ciekawego się dzieje. Moją uwagę ostatnio przykuła lekka i zabawna reklama Snickersa z Jasiem Fasolą:

IKEA Halloween

Poziom kreacji trzyma jak zazwyczaj Ikea. Z wyczuciem parodiowała niedawno reklamy i fanów Apple:

A hitem najnowszym szwedzkich mebli jest publikowana w czas Halloween reklama oparta na motywie z horroru „Lśnienie”:

PZU Dom

Z polskich kampanii podziwiać można to jak PZU konsekwentnie promuje się jako firma zarazem z tradycjami, poczuciem humoru i wyczuciem nowoczesności:

art+bits

Z wydarzeń na polskim gruncie wyróżnia się katowicka inicjatywa z obszaru technologii i sztuki. Chodzi o festiwal art+bits eksplorujący obszary, które też będą przyszłością marketingu.  

---

Jakie działania zainspirowały redakcję OMP? Polecamy album kOMPozycje na profilu Online Marketing Polska na Facebooku.

ZNAJDŹ NAS: