Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

H&M rozdaje bilety na Boiler Room poprzez Snapchat [case study]

H&M rozdaje bilety na Boiler Room poprzez Snapchat [case study]

Marka H&M, partner dwóch pierwszych wydarzeń z cyklu Boiler Room w Polsce, przygotowała dla polskich fanów grę miejską z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Snapchat. Jak wyglądały szczegóły akcji?

Cel kampanii określony przez klienta

Odzieżowa marka H&M została partnerem dwóch pierwszych polskich sesji BoilerRoom.tv. - projektu muzycznego założonego przez kilku znajomych w marcu 2010 roku w Londynie, który szybko stał się jednym z najważniejszych projektów medialnych we współczesnej elektronice. Wiadomość, że legendarny didżejski show Boiler Room wchodzi do Polski spotkała się z dużym zainteresowaniem naszej grupy docelowej. Zadaniem postawionym przed agencją Lubię to linked by Isobar było zwrócenie uwagi grupy docelowej na markę H&M i podkreślenie roli partnera eventu.

Strategia kampanii

Marka H&M została partnerem polskiego launchu BoilerRoom.tv w czasie, kiedy do sklepów trafiła kolejna odsłona H&M Loves Music - cyklicznej kolekcji z linii H&M Divided, inspirowanej miłością do muzyki i letnich festiwali.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Karolina Skraba
Lubię to - linked by Isobar

Copywriter w Lubię to - linked by Isobar

Od prawie 3 lat związana z agencją Lubię to - linked by Isobar, dwukrotnie (2012 i 2013) uznaną za Agencję Social Media Roku. Pracuje m.in. dla marek H&M, NIVEA, Książęce, HBO Polska.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl