H&M rozdaje bilety na Boiler Room poprzez Snapchat [case study]

Marka H&M, partner dwóch pierwszych wydarzeń z cyklu Boiler Room w Polsce, przygotowała dla polskich fanów grę miejską z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Snapchat. Jak wyglądały szczegóły akcji?

2014-10-07 11:52:14

Cel kampanii określony przez klienta

Odzieżowa marka H&M została partnerem dwóch pierwszych polskich sesji BoilerRoom.tv. - projektu muzycznego założonego przez kilku znajomych w marcu 2010 roku w Londynie, który szybko stał się jednym z najważniejszych projektów medialnych we współczesnej elektronice. Wiadomość, że legendarny didżejski show Boiler Room wchodzi do Polski spotkała się z dużym zainteresowaniem naszej grupy docelowej. Zadaniem postawionym przed agencją Lubię to linked by Isobar było zwrócenie uwagi grupy docelowej na markę H&M i podkreślenie roli partnera eventu.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: