Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Akcje tygodnia #10: Dekoral pozdrawia AdBustera, iPhone 6 wygina śmiało ciało, Cropp premierowo pokazuje kolekcję na Snapchacie

Akcje tygodnia #10: Dekoral pozdrawia AdBustera, iPhone 6 wygina śmiało ciało, Cropp premierowo pokazuje kolekcję na Snapchacie

W ostatnim tygodniu w internecie królowały memy nawiązujące do gnącego się najnowszego modelu iPhone'a - z wpadki marki Apple śmiali się wszyscy - od Samsunga począwszy, na fabryce mebli z Radomska kończąc. Co jeszcze przyciągnęło naszą uwagę?

W cyklu kOMPozycje przedstawiamy polskie i zagraniczne przykłady małych i dużych działań w internecie, które przyciągnęły naszą uwagę w ciągu ostatnich tygodni. W wyborze ciekawych akcji tym razem pomógł nam Tomasz Mazurek, strategy manager z agencji interaktywnej IMAGINE:

Dekoral pozdrawia AdBustera

Na początku września AdBuster sprawdził zmywalność farb do malowania ścian. Jedną z testowanych była marka Dekoral Fashion, która niewystarczająco dobrze przeszła test AdBustera:

Kilka dni temu eksperci od kolorów Dekoral Fashion wystosowali ciekawy list z pozdrowieniami dla AdBustera

 

 
Post użytkownika Dekoral Fashion.

 

Gdyby Dekoral chciał opowiedzieć treść listu w reklamie, musiałby nakręcić chyba cały blok reklamowy, spot to za mało ;) Warto przeczytać całość, bo to świetna reakcja marki na - jakby nie było – krytykę, dodatkowy plus za formę i język!

#bendGate - iPhone 6 wygina śmiało ciało

Apple zaliczyło wpadkę, okazało się, że najnowszy iPhone się gnie. Śmieje się z tego cała branża, a internet prześciga się w produkowaniu zabawnych memów, od największego konkurenta Apple - Samsunga począwszy, na fabryce mebli z Radomska kończąc.

Iphone6_Samsung.png

iPhone6_meble.png

Biurko w kole chomika

W ubiegłotygodniowym podsumowaniu gościło znikające biuro, a właściwie świetnie zaprojektowana przestrzeń wielofunkcyjna z elementami biurowymi. Tym razem osobom znudzonym siedzącym trybem pracy podpowiadamy nowe, kreatywne rozwiązanie, które najprawdopodobniej zwiększy wydajność pracy. Oto świetne połączenie fitnessu i pracy:

Niestety biurko w chomiczym kole nie jest dostępne w sprzedaży, polecam instrukcję DIY.

LG z rekordem Guinessa

Co prawda reklama smartfona LG G3 to kreacja outdoorowa, nie digitalowa, ale okazuje się, że czasami wystarczy pobić rekord Guinessa w kategorii “Największa zewnętrzna struktura reklamowa na świecie”, aby zapewnić sobie obecność także w internecie. LG założyło, że billboard w Arabii Saudyjskiej, który ma 240 m długości, 12 m wysokości i waży 1800 ton zobaczy 20 mln osób – ciekawe czy te szacunki dotyczą także internautów, którzy obejrzą zdjęcia billboardu w sieci:

LG_billboard_podswietlony.jpg

LG_billboard_skala.jpg

#LikesFestival, czyli zjazd polskich internetów

Ostatni weekend września najpopularniejsi blogerzy, vlogerzy i twórcy – szczególnie muzycy – wyjątkowo aktywni w sieci spędzili w gdańskim Amber Expo. Likes Festival to nowość, która wydaje się być bardzo ciekawym wydarzeniem, zwłaszcza dla młodych ludzi mających okazję spotkać w realu swoich internetowych idoli. My wróżymy sukcesy kolejnych edycji, ludzie internetów lansują nową modę na #PalecBudzicha:


likestfestival przez mediafun

Koniec Kominka

Elektryzujący news ubiegłego tygodnia - pierwszy bloger RP ogłosił wielki koniec! W ostatnich minutach roku 2014 zniknął wszystkie kominkowe blogi, a w ich miejscu pojawi się coś nowego. To zapowiedź pierwszego tak dużego rebrandingu marki osobistej w Polsce, dlatego z niecierpliwością czekamy na efekty…

kOMPozycja OMP

Jakie akcje przyciągnęły uwagę redakcji o-m.pl?

Kup teraz pociąg na Twitterze

Na twitterowym koncie Allegro można kupić bezpośrednio od Przewozy Regionalne elektryczny zespół trakcyjny trójczłonowy EN 57 nr 1444 przystosowany do ruchu z niskimi i wysokimi peronami. Odbiór osobisty.

 

 

Cropp przedpremierowo na Snapchacie

Jak można wykorzystać Snapchat? Cropp przedpremierowo pokazuje tam swą najnowszą kolekcję. (więcej przykładów działań na Snapchacie)

 

 
Post użytkownika Cropp.

#złapFOCUS z Fordem

Ford z okazji premiery Focusa przygotował konkurs. Nagrody czekają na osoby, które zrobią zdjęcie lub film w jednej z trzech kategorii #złapFOCUS, #mójFOCUS, #Roadshow, a następnie opublikują je na swoim koncie na Instagramie, odpowiednio tagując. Szczegóły na zlapfocus.pl.

złapFOCUS – konkurs z okazji premiery nowego auta Ford Focus.png

Spotted: Media Markt

Na stronie spottedmm.pl można wziąć udział w interaktywnej zabawie z wykorzystaniem Google Maps. Gra polega na znalezieniu określonego miejsca, w którym został ukryty marker oznaczający Media Markt. Marker zmienia się w zależności od etapu gry. Do celu prowadzi seria podpowiedzi. Na znalezienie są tylko 3 minuty - czas można zwiększyć zapraszając do zabawy znajomych lub dzieląc się informacjami na Facebooku.

Media Markt   Spotted1-vert.jpg


Więcej inspiracji na profilu Online Marketing Polska na Facebooku. Zapraszamy do obserwowania.

Tomasz Mazurek
IMAGINE

Strategy manager w agencji interaktywnej IMAGINE
 
Współorganizuje merytoryczno-integracyjne spotkania dla pasjonatów marketingu, komunikacji i mediów w ramach cyklu Marketing Meeting. Wcześniej odpowiadał za marketing m.in. Międzynarodowych Targów Łódzkich, Mastr.pl oraz Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Łódzkiego. Wykładał marketing i promocję na Wyższej Szkole Hotelarstwa i Turystyki oraz w projekcie Profesjonalna Akademia Turystyki. Prywatnie pochłania go turystyka oraz wspinaczka wysokogórska - dotychczas zdobył 3 czterotysięczniki, ma w planach kolejne wyprawy.
Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Tagi: #kampanie, #media społecznościowe, #reklama

Przeczytaj także:

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl