Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

11. badanie wykorzystania poczty elektronicznej czas zacząć [patronat]

11. badanie wykorzystania poczty elektronicznej czas zacząć [patronat]

Z ogromną radością, już po raz jedenasty SARE przystępuje do badania wskaźników wykorzystania poczty elektronicznej.

Celem badania jest zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym oraz w pracy zawodowej. Sprawdzimy jakie jest znaczenie emaila w świetle rozwoju social media i mobile – czy traci na znaczeniu czy utrzymuje pozycję, czy będzie częściej wykorzystywany w działaniach marketingowych. Uzyskane odpowiedzi mają pomóc firmom w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb klientów.

Pytania będą skierowane do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, włączając pracowników działów marketingu, PR, a także dyrektorów i właścicieli firm. Ankieta przeprowadzona jest w ramach modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Dzięki integracji z systemem e-mailingowym umożliwia zbieranie kompletnych danych statystycznych z prowadzonego badania. Ankieta przeprowadzona jest w ramach modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych.

Badanie potrwa 6 tygodni. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej www.sare.pl/ankieta, jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem.

To badanie to już tradycja, którą chcemy kontynuować i ulepszać. W tym roku organizatorzy połączyli badanie z konkursem na najciekawszą i konstruktywną wypowiedź na temat sposobów udoskonalenia i zoptymalizowania projektu. Trzy najciekawsze opinie zostaną nagrodzone m.in. tabletem. Zapraszamy do wypełnienia ankiety, wyrażenia w niej swojej opinii oraz lektury raportu, który zostanie opublikowany z końcem listopada.

Zobacz ubiegłoroczny raport:

 

Dołącz do tegorocznego badania, wypełnij ankietę i zgarnij nagrody: www.sare.pl/ankieta

Magazyn Online Marketing Polska jest patronem medialnym publikacji. 

Magdalena Niedobecka
Sare

PR Specialist w SARE S.A.

W SARE pracuje od roku. W lutym rozpoczęła działania związane z Public Relations. Odpowiada za relacje z mediami, komunikację zewnętrzną i wewnętrzną. Obecna również przy organizacji eventów.

Ukończyła filologię angielską oraz zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Prywatnie pasjonatka dalekich wojaży motocyklowych i miłośniczka podróżowania na rowerze.

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Tagi: #badania, #e-mail marketing

Przeczytaj także:

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl