Jak skutecznie zbierać leady za pomocą landing pages i inicjować pierwszy kontakt sprzedażowy?

Zarówno w świecie offline, jak i online konsumenci miewają problemy z podejmowaniem decyzji zakupowych. Ma to miejsce zwłaszcza wtedy, gdy w grę wchodzą produkty oraz usługi wymagające znacznego zaangażowania finansowego, czasowego lub osób decyzyjnych.

2014-09-18 10:31:07

Problem ten często spowodowany jest nadmiarem informacji, który prowadzi do paraliżu decyzyjnego (ang. paralysis of analysis). Z tego samego względu strony firmowe bywają nieskuteczne w pozyskiwaniu nowych leadów i inicjowaniu pierwszego kontaktu sprzedażowego. W odpowiedzi na tę sytuację powstały strony docelowe, tzw. landing pages, których jedynym celem jest właśnie konwertowanie odwiedzających użytkowników w potencjalnych klientów firmy.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: