Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

HTTPS everywhere - o czym warto wiedzieć?

HTTPS everywhere - o czym warto wiedzieć?

6 sierpnia podczas konferencji Google I/O 2014 zapowiedziano zmianę w algorytmie wyszukiwarki o roboczej nazwie "HTTPS everywhere", wedle której witryny używające protokołu HTTPS będą faworyzowane w wynikach wyszukiwania (tj. będzie to kolejny element, którym można zyskać).

Aktualnie protokół HTTPS (Hypertext Transport Protocol Secure) stosowany jest głównie przez sklepy internetowe oraz witryny przechowujące dane i hasła (szyfrowanie danych jest tu konieczne) i dotyczy to około 1% witryn na świecie.

Google stworzył specjalną stronę, na której możemy przeczytać w jaki sposób zabezpieczyć swoją witrynę za pomocą tego protokołu.

O czym warto wiedzieć w kontekście tych zmian?

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Damian Sałkowski
S3

SMB Manager w S3
 
Mistrz Polski SEO A.D. 2013. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych (PZU, Microsoft, Hochland, Zumi.pl, Sage czy IKEA) i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor e-booka „Analiza SEO w pigułce” i artykułów w branżowych magazynach. Uczestniczy jako prelegent w konferencjach branżowych. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiada certyfikat specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification)
Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl