Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Różowo mi, czyli marketing skierowany do kobiet?

Różowo mi, czyli marketing skierowany do kobiet?

Dla prawie 90% osób, kolor jest najważniejszym czyn­nikiem pod­czas wyboru pro­duktów. Róż uznawany jest za romantyczną i kobiecą barwę. W różowych strojach występowiali m.in. piłkarze Realu Madryt, Palermo czy Barcelony. Czy barwy te powinny, więc kojarzyć się tylko z marketingiem kierowanym do kobiet?

Wg badań idealo.pl trudno doszukiwać się elementów kolorystycznych, które miałyby wskazywać na specyficzne dla danej płci warianty kolorystyczne, a różowe elementy, choć występują w sklepach internetowych, to nie stanowią w Polsce ani w ogólnoeuropejskiej średniej wyraźnej większości.

Na pytania skąd tyle różu w reklamach i serwisach internetowych skierowanych do kobiet odpowiadają Małgorzata Puchlak, Research Director w Dentsu Aegis Network Polska, Ewelina Kitlińska, od 2009 r. prowadząca serwis MarketingKobiet.pl oraz Wojtek Walczak, partner w melting pot.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Anna Wilma
Online Marketing Polska

Redaktor o-m.pl. Od 7 lat związana z mediami i e-commerce. Nie słodzi.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl