Różowo mi, czyli marketing skierowany do kobiet?

Dla prawie 90% osób, kolor jest najważniejszym czyn­nikiem pod­czas wyboru pro­duktów. Róż uznawany jest za romantyczną i kobiecą barwę. W różowych strojach występowiali m.in. piłkarze Realu Madryt, Palermo czy Barcelony. Czy barwy te powinny, więc kojarzyć się tylko z marketingiem kierowanym do kobiet?

2014-09-05 14:31:13

Wg badań idealo.pl trudno doszukiwać się elementów kolorystycznych, które miałyby wskazywać na specyficzne dla danej płci warianty kolorystyczne, a różowe elementy, choć występują w sklepach internetowych, to nie stanowią w Polsce ani w ogólnoeuropejskiej średniej wyraźnej większości.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: